Policy

Om u goed van dienst te kunnen zijn, heb ik een aantal 'gelieve om...'

  • Op tijd afspraken te verplaatsen en annuleren. Ik houd in mijn agenda rekening met uw komst. Mocht, om wat voor reden dan ook, de afspraak geannuleerd moeten worden, doet u dit dan zo snel mogelijk. Dit kunt u tot 24 uur van tevoren zelf regelen via de bevestigingsmail die u heeft ontvangen. Wilt u later annuleren of verplaatsen dan kan dit maar wordt er 70% van de behandeling in rekening gebracht.
  • Op tijd te komen. Uw plekje wordt tot 10 minuten na de ingeplande tijd vrij gehouden. Wanneer u er niet bent wordt er 100% in rekening gebracht. Ik zal ten alle tijden mijn best doen om u nog te kunnen helpen. Als dit nog kan wordt er een “laat komers” fee meegerekend van €15. Als je 10 minuten na de afspraak aanbelt maar 11 minuten later binnen bent bij mij in de studio geld dit nogsteeds als te laat. Let hier dus op.
  • Mij te laten weten als u later komt of helemaal niet komt. Als ik niks van u verneem wordt er 100% in rekening gebracht.
  • Het aan te geven als u iemand mee neemt.
  • Geen honden mee te nemen.

 Incassoprocedure
(alleen van toepassing als u in overtreding bent van onze voorwaarden met betrekking tot het annulering beleid en als u niet bent komen opdagen)
 

Als u niet bent komen opdagen voor uw afspraak of de afspraak verzet/annuleert binnen 24 uur voor de afspraak ontvangt u een betaalverzoek voor het te betalen bedrag (lees hierboven hoeveel dit zal zijn)
 

Als wij geen reactie ontvangen en daarmee ook geen betaling binnen 48 uur zullen wij de factuur schriftelijk versturen. De betaling van onze diensten dient te geschieden binnen 30 na de factuurdatum, tenzij schriftelijk anders is overeengekomen.
 

Indien de betaling niet binnen de gestelde termijn is ontvangen, sturen wij een eerste betalingsherinnering via de mail en whatsapp. Hiervoor worden geen extra kosten in rekening gebracht. De klant wordt verzocht om het openstaande bedrag binnen 7 dagen na ontvangst van de herinnering te betalen.
 

Indien de betaling na de eerste herinnering niet binnen de gestelde termijn is voldaan, volgt een tweede betalingsherinnering. Hiervoor wordt een administratieve vergoeding van €15 in rekening worden gebracht. De klant heeft vervolgens 7 dagen om het openstaande bedrag te voldoen.
 

Indien de betaling na de tweede herinnering uitblijft, ontvangt de klant een aanmaning. Hierin worden de wettelijke incassokosten berekend volgens de Nederlandse Wet normering buitengerechtelijke incassokosten (WIK), en eventuele rente over het openstaande bedrag in rekening gebracht.
 

Indien na de aanmaning nog steeds geen betaling heeft plaatsgevonden, behouden wij ons het recht voor om de vordering uit handen te geven aan een incassobureau of advocaat. Alle extra kosten die hieruit voortvloeien, inclusief gerechtelijke en buitengerechtelijke kosten, zijn voor rekening van de klant.

Gelieve ook begrip te hebben voor de volgende zaken:

 

  • Als er iets met uw nagels is dan help ik u gratis in de eerste 7 dagen. Maar daar gaan we natuurlijk niet van uit!
  • Indien ik op uw nagels een indicatie zie van een schimmel of bacteriële infectie, staak ik de behandeling en verwijs u naar uw huisarts.
  • Op schimmelnagels wordt geen behandeling gedaan.
  • Ik vul geen werk van andere salons op. Ik verwijder eerst de oude set en plaats een nieuwe set. Dit gaat chemische reacties en infecties tegen.
  • Nagelsalon Enchantingnailss is niet aansprakelijk voor schade of vermissing. Uw spullen zijn veilig op de vensterbank of de stoel achter u (bij de behandeling)

 

Nazorg:

  • Gebruik minimaal 2 keer per dag nagelriem olie. Dit houd de nagel soepel en gaat lifting tegen.
  • Roken, het eten van sterk gekleurd en verf zorgt ervoor dat de nagels verkleuren.
  • Draag handschoenen als u met water werkt.
  • Is het uw eerste keer BIAB? Maak dan de vervolg afspraak 2 tot 3 weken na de eerste behandeling. In deze periode wennen uw nagels aan het product en kan het zijn dat er kleine randjes los laten. Dit ga ik tegen door de set na een kortere tijd op te vullen. Hierna kunt u 1 keer in de maand (of eerder, wat u fijn vind) uw afspraken inplannen.

Volgt u deze richtlijnen niet? Dan vervalt uw garantie van 7 dagen. 


 

Twijfelt u over welke afspraak u moet inplannen? Stuur mij dan een Dm of berichtje voor hulp.